Saturday, January 2, 2010

Hadiah Warisan

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera...

Mama suka memasak dan rajin mengikuti kelas memasak. Ada banyak koleksi resepi dalam simpanan mama dan semua koleksi tersebut hendak diwariskan kepada puteri sulong mama yang bakal mendirikan mahligai pada Februari 2010 ini. Jadi apa salahnya jika anda semua tutur mencuba koleksi peribadi masakan air tangan mama.



Kepada puteri mama terutamanya wajib mencuba buat hidangan suami tercinta dan keluarga mentua. Puteri mama ni masih belajar lagi. InsyaAllah lagi 2 sem tamatlah pengajian masternya. Alahai dah jodoh dia, walaupun tak pandai memasak. Pandai pegang pen dan komputer kesayangan dia je...(",)

Lepas ni mama akan bagi tips untuk menambat hati suami melalui masakan. Lepas ni wajib rajin masuk dapur cari sudip dan kuali pulak ye.


Mulai hari ini, mama akan selalu tulis resepi dalam blog ni. Sebenarnya ketika ini, mama sedang sibuk dengan persiapan majlis kahwin puteri mama.Sekarang ni sudah 50 peratus persiapan sudah siap. Sebelum puteri nak balik ke universiti, mama minta dia murnikan blog mama ini. Wassalam


No comments: